Biztosítási adminisztrátor munkatárs pozícióba
keresünk munkatársakat ügyfelünk részére, a II. kerületbe!
Ha szeretnél tapasztalatot gyűjteni az ország egyik legnagyobb hazai szolgáltatójánál, akkor nálunk a helyed!
Ami Rád vár, ha csatlakozol hozzánk:
• Hibrid munkavégzés, betanulást követően heti 2-3 nap homeoffice lehetőség
• Alapbéren felül teljesítménybónusz
• Ha sportolni szeretnél, mi támogatjuk (wellness bérlet)
• Szakmai fejlődés és képzési lehetőségek
• Cafeteria az első teljes hónaptól
Az alábbi feladatokban számítunk Rád:
• E-mailek, ügyféllevelek és hatósági megkeresések megválaszolása
• A biztosítási ajánlatokon szereplő adatok ellenőrzése és rögzítése
• A szerződésekhez beérkező változás-bejelentések feldolgozása, valamint az adatmódosítások rögzítése
• Szerződések megszüntetése, túlfizetések utalása, díjak átkönyvelése
• Reklamációk, panaszmegelőzések megválaszolása
• Társosztályok által indított kérelmek feldolgozása
A pozíció betöltéséhez szükséges, hogy:
• Legyen 1-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalatod
• Rendelkezz legalább középfokú végzettséggel
• Felhasználói szinten ismerd MS Office programjait (Word, Excel)
Előny:
• pénzügyi/biztosító társaságnál szerzett munkatapasztalat