Személyi Asszisztens – Tárgyalóképes angol nyelvtudással (Executive Assistant, 11. kerület)

Állás leírása

Személyi asszisztenst keresünk megbízónk tulajdonosa és egyben ügyvezetője mellé (Startup cégkultúra)

Megbízónk tulajdonában egy széleskörű portfólióval rendelkező cégcsoport áll: ingatlanbefektetések (legerősebb lába a cégnek) startupok indítása /finanszírozása; venture management – így egy olyan személyi asszisztenst keresünk, aki ebbe a dinamikus, változatos, kihívásokkal tűzdelt munkakörnyezetbe maximálisan be tud illeszkedni.

A munkakörben a tulajdonost kell támogatni – mind üzleti, mind személyes ügyek kapcsán, de a cég kiemelt vezetőivel is szoros lesz az együttműködés.

A pozíció rugalmasságot kíván (munkarend, rendelkezésre állás) megoldásorintált gondolkodást, empatikus hozzáállással.

Határozatlan idejű, 8 órás pozíció – versenyképes fizetéssel!

A feladatkörről:

  • Személyi asszisztensi feladatok:
    • Privát beszerzések koordinálása
    • Utazások szervezése (pl. repülőjegy, VIP szolgáltatások, szállás foglalása)
    • Személyes beszerzések kezelése
  • Hivatalos és magánjellegű ügyek intézése ( hivatalokkal kapcsolattartás, egészségügyi ellátás szervezése)
  • Ingatlanok kezelése, facility managment
    • Irodák és magánhasználatú ingatlanok közműveinek, takarításának, karbantartásának szervezése
    • Beszerzések intézése
    • Kapcsolattartás generálkivitelező céggel
    • Ingatlanok felújítása, tervezési folyamatok támogatása
    • Bérlőkkel kapcsolattartás, számlázás
  • Járműflotta kezelése: Beszerzés, üzembe helyezés, üzemeltetés, tovább értékesítés
  • Adminisztráció:
    • Számlázás, biztosítások kezelése
    • Ingatlanok felújítása, tervezési folyamatok támogatása
    • Bérlőkkel kapcsolattartás, számlázás
  • Pénzügyi folyamatok támogatása
  • Kapcsolattartás a tulajdonos magán személyzetével
  • Ad hoc problémák kezelése

Elvárások:

  • Releváns, minimum 5 év tapasztalat hasonló feladatkörben (személyi asszisztencia, ügyvezetői asszisztencia)
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás -elengedhetetlen a munkakörhöz ( szóban és írásban is)
  • Felsőfokú végzettség előnyt, de nem elvárás
  • B kategóriás jogosítvány, saját gépjármű
  • Jártasság a magyar hivatalok világában
  • Alapvető adminisztratív rendszerek ismerete (Outlook, Excel)
  • Terhelhetőség, rugalmasság (esetenként hétvégi munkavégzés, feladatok allokálása)
  • Magas szintű tárgyalási és konfliktuskezelési képesség
  • Kiegyensúlyozott, stabil, terhelhető személyiség

Ajánlat:

  • Valóban versenyképes alap fizetés + bónusz
  • Utazási költség elszámolása, hosszabb távon céges autó biztosítása
  • Teljes körű alkalmazotti munkaviszony, hosszútávú lehetőség
  • Rugalmas munkarend – homeoffice policy nincs, otthonról bármikor lehet dolgozni

 

 

show
#6fcfe1
Woman looking to the right

Osssza meg velünk a véleményét a 2025-es fizetési felmérésünkről

és regisztráljon előre, hogy megkapja a a Reed Hungary 2024-es fizetési útmutató INGYENES digitális példányát