Személyi asszisztenst keresünk megbízónk tulajdonosa és egyben ügyvezetője mellé (Startup cégkultúra)
Megbízónk tulajdonában egy széleskörű portfólióval rendelkező cégcsoport áll: ingatlanbefektetések (legerősebb lába a cégnek) startupok indítása /finanszírozása; venture management – így egy olyan személyi asszisztenst keresünk, aki ebbe a dinamikus, változatos, kihívásokkal tűzdelt munkakörnyezetbe maximálisan be tud illeszkedni.
A munkakörben a tulajdonost kell támogatni – mind üzleti, mind személyes ügyek kapcsán, de a cég kiemelt vezetőivel is szoros lesz az együttműködés.
A pozíció rugalmasságot kíván (munkarend, rendelkezésre állás) megoldásorintált gondolkodást, empatikus hozzáállással.
Határozatlan idejű, 8 órás pozíció – versenyképes fizetéssel!
A feladatkörről:
- Személyi asszisztensi feladatok:
- Privát beszerzések koordinálása
- Utazások szervezése (pl. repülőjegy, VIP szolgáltatások, szállás foglalása)
- Személyes beszerzések kezelése
- Hivatalos és magánjellegű ügyek intézése ( hivatalokkal kapcsolattartás, egészségügyi ellátás szervezése)
- Ingatlanok kezelése, facility managment
- Irodák és magánhasználatú ingatlanok közműveinek, takarításának, karbantartásának szervezése
- Beszerzések intézése
- Kapcsolattartás generálkivitelező céggel
- Ingatlanok felújítása, tervezési folyamatok támogatása
- Bérlőkkel kapcsolattartás, számlázás
- Járműflotta kezelése: Beszerzés, üzembe helyezés, üzemeltetés, tovább értékesítés
- Adminisztráció:
- Számlázás, biztosítások kezelése
- Ingatlanok felújítása, tervezési folyamatok támogatása
- Bérlőkkel kapcsolattartás, számlázás
- Pénzügyi folyamatok támogatása
- Kapcsolattartás a tulajdonos magán személyzetével
- Ad hoc problémák kezelése
Elvárások:
- Releváns, minimum 5 év tapasztalat hasonló feladatkörben (személyi asszisztencia, ügyvezetői asszisztencia)
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás -elengedhetetlen a munkakörhöz ( szóban és írásban is)
- Felsőfokú végzettség előnyt, de nem elvárás
- B kategóriás jogosítvány, saját gépjármű
- Jártasság a magyar hivatalok világában
- Alapvető adminisztratív rendszerek ismerete (Outlook, Excel)
- Terhelhetőség, rugalmasság (esetenként hétvégi munkavégzés, feladatok allokálása)
- Magas szintű tárgyalási és konfliktuskezelési képesség
- Kiegyensúlyozott, stabil, terhelhető személyiség
Ajánlat:
- Valóban versenyképes alap fizetés + bónusz
- Utazási költség elszámolása, hosszabb távon céges autó biztosítása
- Teljes körű alkalmazotti munkaviszony, hosszútávú lehetőség
- Rugalmas munkarend – homeoffice policy nincs, otthonról bármikor lehet dolgozni